Dla sygnalistów
Zgłaszanie informacji o naruszeniach prawa
W JWW sp. z o.o. priorytetem jest zapewnienie bezpiecznego i etycznego środowiska pracy dla wszystkich naszych pracowników. W związku z tym wdrożyliśmy procedury zgodne z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, które umożliwiają zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości, które mogą wystąpić w naszej organizacji.
Zgłoszenia stanowią istotny element naszego zaangażowania w przejrzystość oraz uczciwość w działalności firmy. Jesteśmy zobowiązani do wysłuchania każdego zgłoszenia oraz podjęcia odpowiednich działań. Twoje zastrzeżenia są dla nas ważne i zostaną potraktowane poważnie.
Kto może dokonać zgłoszenia?
Zgłoszenia może dokonać każda osoba wskazana w ustawie o ochronie sygnalistów, która o naruszeniu prawa dowiedziała się w kontekście związku z pracą. Decyzja o zgłoszeniu naruszenia jest indywidulaną decyzją każdego potencjalnego sygnalisty, bez obowiązku wynikającego z prawa.
W jaki sposób dokonać zgłoszenia?
Aby zgłosić nieprawidłowość, należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy. Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez bezstronną, wewnętrzną komisję powołaną w ramach struktury organizacyjnej. Komisja upoważniona jest do weryfikacji zgłoszeń, komunikacji z sygnalistą oraz podejmowania działań następczych. Zakres przedmiotowy zgłoszeń wskazany został wskazany w procedurze zgłoszeń wewnętrznych.
Aktualności
Fundacja rodzinna, choć stanowi nowy podmiot na gruncie prawa cywilnego i podatkowego, zobowiązana jest do przestrzegania szeregu wymogów rachunkowych i sprawozdawczych. W niniejszym wpisie...
Niedawno mieliśmy przyjemność uczestniczyć w wyjątkowym wydarzeniu z cyklu SoDA Finance Live Workshop, współorganizowanym przez JWW, ControllingNOW oraz SoDA (Software Development...
W dniach 21–23 maja 2025 roku Wiedeń, serce europejskiej kultury i biznesu, gościł jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu międzynarodowych firm doradczych – konferencję...