Dla sygnalistów
Zgłaszanie informacji o naruszeniach prawa
W JWW sp. z o.o. priorytetem jest zapewnienie bezpiecznego i etycznego środowiska pracy dla wszystkich naszych pracowników. W związku z tym wdrożyliśmy procedury zgodne z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, które umożliwiają zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości, które mogą wystąpić w naszej organizacji.
Zgłoszenia stanowią istotny element naszego zaangażowania w przejrzystość oraz uczciwość w działalności firmy. Jesteśmy zobowiązani do wysłuchania każdego zgłoszenia oraz podjęcia odpowiednich działań. Twoje zastrzeżenia są dla nas ważne i zostaną potraktowane poważnie.
Kto może dokonać zgłoszenia?
Zgłoszenia może dokonać każda osoba wskazana w ustawie o ochronie sygnalistów, która o naruszeniu prawa dowiedziała się w kontekście związku z pracą. Decyzja o zgłoszeniu naruszenia jest indywidulaną decyzją każdego potencjalnego sygnalisty, bez obowiązku wynikającego z prawa.
W jaki sposób dokonać zgłoszenia?
Aby zgłosić nieprawidłowość, należy uzupełnić formularz zgłoszeniowy. Każde zgłoszenie jest weryfikowane przez bezstronną, wewnętrzną komisję powołaną w ramach struktury organizacyjnej. Komisja upoważniona jest do weryfikacji zgłoszeń, komunikacji z sygnalistą oraz podejmowania działań następczych. Zakres przedmiotowy zgłoszeń wskazany został wskazany w procedurze zgłoszeń wewnętrznych.
Aktualności
W dniach 15–16 października 2025 roku stolica Dolnego Śląska ponownie stała się centrum innowacji, technologii i przedsiębiorczości. Pod hasłem „Power of Synergy” odbyła się kolejna...
22 października w przestrzeni Ace of Space w Renomie we Wrocławiu odbyło się wyjątkowe wydarzenie z cyklu SoDA Finance Live Workshop, poświęcone tematyce finansów i rozliczeń w branży IT....
8 października w wyjątkowych przestrzeniach Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu odbyło się jedno z najważniejszych wydarzeń startupowych w Polsce – Pitch MeetUp 2025. Tegoroczna edycja...


